Klantenservice

Wij streven naar de best mogelijke klantenservice. Neem rechtstreeks contact met ons op of bekijk de veelgestelde vragen.

Op zoek naar een prijs?
Zoek razendsnel uw model en plan direct een afspraak.
FAQ

Veelgestelde vragen

Onze winkel zit gevestigd aan de Raat 32. in het winkelcentrum ‘t Rond.

 

Maandag t/m vrijdag: 09:30 – 18:00

Zaterdag: 09:30 – 17:00

Zondag: Gesloten

voor normale reparatie hanteren we geen onderzoekkosten. Bij ons betaal je enkel voor onderzoekkosten bij waterschade (€29.99) en bij problemen waar bij geen duidelijke oorzaak is te identificeren (€29.99).

Je kunt ons bereiken via telefoon 030 – 7371060 of 0638070830, Whatsapp 0638070830, E-mail: info@mobielfabriq.nl, Social Media kanalen: Instagram of Facebook: Mobielfabriq en de contactformulier op onze website.

We repareren smartphones, tablets, laptops en andere telecomapparaten van (bijna) elke merk.

Ja, we hebben een groot assortiment aan accessoires in de winkel!

De kosten variëren afhankelijk van het type apparaat en de schade. Neem contact met ons op voor een schatting of kom langs voor een diagnose.

De meeste reparaties worden binnen 1 tot 2 uur uitgevoerd, afhankelijk van het type probleem en de beschikbaarheid van onderdelen.

We zitten tijdens de reparatie niet aan je gegevens, maar we raden aan om altijd een back-up te maken voor de zekerheid.

onze retour- en ruilvoorwaarden zijn afhankelijk van het product. Neem contact met op ons voor specifieke details.

Ja, we helpen je graag met installeren en gegevens overzetten naar uw nieuw toestel. We zullen wel een kleine vergoeding van €29.99 ervoor rekenen.